پست ثابت....
سنگدل ترین ها روزی عاشق ترین ها بوده اند....




سلام....به وبلاگ من خوش اومدین.....امیدوارم از این وب خوشتون بیاد.....چشماتونو اذیت نمیکنم.....برین سراغ پست های وبلاگم......

راسی پروفایلم فعاله!

(این پست ثابته!فقط یه سوال!عشق چیه؟؟؟؟؟)



نظرات شما عزیزان:

ساعت12:12---8 خرداد 1392
روزگاره که آدماشو اینجوری کرده..
پاسخ:ادما میتونستن ادم باشن......ادما....... میتونن اشک همو در نیارن....میتونن.....


بی احساس
ساعت1:46---4 خرداد 1392
سلام


اینجا تقریبا همه چی هست


دو سه مدل آهنگ و کلی چیز دیگه


به قول معروف جمله همیشه حق با مشتریه رو رعایت کردی


من یه ساعته هی با موس میام رو این حبابا


خدایا دیوانه شدیم امشب


صبا خانم وب دوست داشتنیه


آفرین
پاسخ:ممنون.....حالا تو فکرشم چندتا اهنگ دیگه اضافه کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


مولود
ساعت19:37---28 ارديبهشت 1392
آخه چرا؟؟

تورو خدا اینجوری نگو دلم خون میشه....





لعنت به این روزگار نامرد...پاسخ من: چرا به روزگاز بد و بیرا میگی.....تقصیر ادماشه عزیز....


مولود
ساعت14:38---26 ارديبهشت 1392
چرا عزیزم؟؟

.

.

.

دیگه به ماسر نمیزنی؟؟پاسخ:نابودم...


مولود
ساعت22:09---23 ارديبهشت 1392
عشق...

تپش قلبت از دیدنش...

شنیدن صداش....



عشق آدمو نابووووود میکنه...
پاسخ:نابود شدم.....


baran
ساعت18:27---22 ارديبهشت 1392
مزخرفه خیییییییییییلی خودت که بهترمی دونی عاااااشق.

گشتم نبود نگرد نیست بی خی رفیق!!!!!پاسخ:اگر بود؟


شادمهر
ساعت20:18---21 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم چطوری
پاسخ:بد نیسیم!!!!!!!!!


ساعت19:05---15 ارديبهشت 1392
عشق بدبختیه!!!!

خیلی وبلاگ نانازی داری عزیزکم!!!

اومدم دنبال این حبابا میکنم میترکونمشون!پاسخ:اره منم کارم شده ترکوندن این حبابا......میسی عزیزم نظر لطفته.......


شادمهر
ساعت11:51---9 ارديبهشت 1392
شدم عین ی خیابون گرد تنهااا دیگه کسی دوسم نداره نمیتونم سرمو بالا نگه دارم همه منو شکستن همه ای کاش یکی منو دوستم میداشت و درکم میکرد ...شاید این سرنوشتم باشهپاسخ:درد همه ی ما یکیه.......ما از درد به دنیا ی مجازی پناه اوردیم ....اما اصلا حواسمون نیس....دنیا که عوض نمیشه...ما شاید....1ساعت...دوساعت....فوق فوقش 3 ساعت تو نت باشیم.....بدش چی.....بازم یه دنیا اوار.....اوار تنهای.....بی کسی....گریه...اشک ....اه.......بد بختی.....بی اعتمادی......تو تنها با تنهایی قدم میزنی.......اما من....هم تنهایی ولم نمیکنه....هم دیگه به کسی نمیتونم اعتماد کنم....حتی به صمیمی ترین دوستام.......اما بازم تنهایی درد مشترکمونه......درد مشترک عاشقای تنها....

شادمهر
ساعت15:18---8 ارديبهشت 1392
ممنون عزیز شما لطف دارین ...ببخشی دیر جواب دادم دانشگاه بودم

شادمهر
ساعت15:18---8 ارديبهشت 1392
ممنون عزیز شما لطف دارین ...ببخشی دیر جواب دادم دانشگاه بودمپاسخ:خاهش میکنم......ولی تعریف کردنی هستیا.......چرا حالا گریه میکنی...اون بی لیاقت بوده که تورو ول کرده...تو چرا غصه میخوری......بهتر از اونم برات پیدا میشه.....(با اینکه ندیدمش ولی مطمئنم تیکه های بهتری واسه عاشق شدن شما هست........)

شادمهر
ساعت20:40---6 ارديبهشت 1392
اره عزیزم خودمم چطور مگه خیلی زشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:نه بابا......خیلی نازی......عشقت چه بی سلیقه بوده ی همچین تیکه ای رو ول کرده رفته.....من که عاشق عکست شدم........

reyhan
ساعت14:20---1 ارديبهشت 1392
عشق:ی جعبه ی قشنگ قرمز ک وقتی بازش میکنی توش پراز خالیه.پاسخ:اره...میسی........چشم حتما.....

savahel
ساعت21:58---28 فروردين 1392
زجره عذابه بدبختیه ولی آخرش به خوشبختی میرسی

عزیزم وبت خوشجله
پاسخ: میسی......ب وبم خوش اومدی ......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. <-TagName->
.... دو شنبه 26 فروردين 1398برچسب:, .... 18:34 .... saba....